0
محتویات سبد خرید

خرید قفل دیجیتال شیشه سکوریت

آیا دوست دارید بدون کلید، درب‌های شیشه‌ای مغازه خود را باز کرده و وارد آن شوید؟ از شیشه‌های سکوریت به دلیل مقاومت بالایی که نسبت به شیشه‌های معمولی دارند، بیشتر برای انواع درب‌های ورودی استفاده می‌کنند. از طرفی برای ایمنی بهتر چنین درب‌هایی، قفل‌های هوشمند با کاربری‌های متنوع تولید شده‌اند

  • توضیحات تکمیلی
  • قفل دیجیتال شیشه سکوریت به‌راحتی بر روی درب‌های شیشه‌ای مغازه‌ها، دفاتر کار، بانک‌ها و... نصب شده و تجربه دسترسی هوشمند را برای افراد در هر مکانی فراهم می‌کند. به طور کلی امنیت بالا، نصب سریع و کاربری بسیار آسان از ویژگی‌های این محصولات محسوب می‌شوند. اما قیمت قفل درب سکوریت چقدر است؟ اگر تصمیم به خرید قفل درب هوشمند شیشه سکوریت دارید؛ تا پایان این متن همراه ما باشید تا شما را با انواع قفل‌های هوشمند سکوریت و ویژگی‌های آن‌ها آشنا کنیم.

    یکی از انواع قفل های الکترونیکی موجود در بازار قفل هوشمند شیشه سکوریت می باشد و همانطور که از اسم آن پیداست مناسب نصب بر روی درب و پنجره های دارای شیشه های سکوریت می باشد. این قفل ها که در انواع مدل ها و قابلیت های مختلف تولید می شوند امکان کنترل تردد و دسترسی را به وسیله کارت هوشمند، کارت های RFID و در ورژن های پیشرفته تر به وسیله تشخیص چهره یا اثر انگشت فراهم می آورند.

    قفل و باز نمودن درب از راه دور به وسیله موبایل، امکان گزارش گیری از ترددها و سایر امکانات مدیریتی دیگر از جمله مواردی هستند که این قفل های دیجیتال شیشه سکوریت از آن بهره می برند.
    دلیل عمده استفاده از این مدل قفل های الکترونیکی نصب شده بر روی شیشه سکوریت بیشتر بحث امنیت بالای آن ها است اما به دور از لطف است اگر به ظاهر زیبا و مدرن این دستگیره ها و تاثیری که در زیبایی محیط دارند اشاره نکنیم. این قفل ها در رنگ های متنوعی همانند قفل شیشه سکوریت مشکی، سفید و یا نقره ای ارائه می شوند که می توانند با دیزاین محیط اطراف خود هماهنگ باشند.
    همچنین استفاده از باطری های قابل تعویض برای تامین انرژی مورد نیاز قفل شیشه سکوریت یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن است تا در زمان قطع برق کماکان قابلیت استفاده و حفظ امنیت را داشته باشند.
    از جمله مکان هایی که امکان استفاده از این قفل ها در آن وجود دارد می توان به درب ساختمان های اداری، هتل ها، درب های شیشه ای ویلا و همچنین منازل شخصی نام برد که شما می توانید با استفاده از امکانات بسیار این مدل قفل های الکترونیکی هوشمند نصب شده بر روی شیشه های سکوریت، همواره با سرعت عمل و دقت بیشتری به مدیریت عبور و مرور و کنترل مکان مورد نظر بپردازید. 

    قفل شیشه سکوریت چیست؟

    قفل دیجیتال شیشه سکوریت (Securite digital glass lock)، نوعی قفل هوشمند و بسیار کاربردی است که بر اساس ساختار خاص درب‌های شیشه‌ای، طراحی و تولید می‌شود. قفل درب هوشمند شیشه سکوریت طبق آخرین فناوری‌های پیشرفته و استاندارد‌های روز دنیا تولید شده و برای هر فضایی که در ورودی خود از درب‌های سکوریت استفاده می‌کند، سطح بالایی از امنیت را ایجاد خواهد کرد.
    علاوه بر اینکه خرید قفل ضد سرقت شیشه سکوریت و نصب آن بر روی انواع درب شیشه‌ای فضا‌های کاری و عمومی، امنیت بیشتری را فراهم می‌کند؛ هم‌زمان با تکیه بر تکنولوژی مدرن، امر ورود و خروج افراد به چنین مکان‌هایی را نیز آسان‌تر خواهد کرد. از جمله سیستم‌های ایمنی که در قفل درب سکوریت استفاده می‌شود می‌توان به ورود با کارت، رمز عبور، اثر انگشت و بیومتریک و... اشاره کرد.

    توصیه های ایمنی در مورد خرید و استفاده از قفل های شیشه سکوریت:

    1- مهمترین نکته ایمنی درباره ایتن قفل ها مربوط به هنگام خرید آن است. در واقع سعی کنید هنگام خرید قفل شیشه سکوریت هوشمند سراغ برندهای معتبر و باکیفیت بازار رفته و از خرید مدل های نامعتبر و غیرمطرح در سطح بازار اجتناب نمائید. همچنین ارزان قیمت بودن قفل ها را ملاک خرید خود قرار ندهید چون به قول فروشنده ها هیچ ارزانی بی علت نیست.
    2- همیشه قبل از استفاده از قفل، میزان باتری آن را مورد بررسی قرار داده و مراقب باشید باتری آن ضعیف نباشد. در این صورت ممکن است قفل هوشمند شیشه سکوریت شما به درستی عمل نکرده و در نتیجه امنیت شما را به خطر بیاندازد.
    3- در هنگام خروج از محیط کار یا منزل و یا مکانی که قفل در آن نصب است حتما اطمینان پیدا کنید که قفل به درستی بسته شده است.
    4- رمز عبور دیجیتالی که برای قفل شیشه سکوریت الکترونیکی خود انتخاب می کند را در جهت جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز پنهان نگاه داشته و از رمز عبورهای آسان که قابل حدس زدن باشند استفاده نکنید.
    5- در صورتی که قفل هوشمند شیشه سکوریت شما با کارت دیجیتالی نیز باز می شود در حفظ نگهداری کارت مربوطه دقت نموده و آن را در جای امنی نگهداری کنید و در اختیار سایرین قرار ندهید.
    6- در هنگام استفاده از قابلیت کنترل از راه دور، حتما مطمئن شوید که به شبکه وای فای و شبکه اینترنتی مطمئن متصل شده اید و پسوردی که وارد دستگاه می کنید اسکن یا کپی نشود.
    7- در هنگام بروز هر گونه مشکل یا خطا هنگام استفاده از قفل، بهتر است به جای اینکه خودتان دست به کار شوید، بلافاصله با تکنسین های مجرب و متخصص آشنا در زمینه فروش قفل هوشمند شیشه سکوریت تماس گرفته و از آنها برای رفع مشکل مشاوره و کمک بگیرید.

    ویژگی‌ها و مزایای مهم قفل درب سکوریت چیست؟

    از انواع قفل‌های هوشمند می‌توانید بر روی درب‌های شیشه‌ای سکوریت استفاده کرده و به‌صورت حرفه‌ای ورود و خروج را مدیریت کنید. در واقع بهترین راهکار افزایش امنیت ورودی ساختمان‌ها و مجتمع‌هایی که از درب‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنند، خرید قفل الکترونیکی شیشه سکوریت خواهد بود. از این رو برای اطلاع دقیق از قیمت قفل دیجیتال شیشه سکوریت و شرایط فروش قفل درب سکوریت با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.
    برخی از مزایای چنین قفل‌هایی عبارت‌اند از:
    •    بدون نیاز به کلید‌های معمولی و مکانیکی، به‌آسانی می‌توانید به فضا‌هایی که از شیشه سکوریت استفاده می‌کنند دسترسی داشته باشید.
    •    به‌راحتی می‌توانید اطلاعات ورود و خروج افراد را از طریق داده‌های این قفل‌های هوشمند به‌صورت آنلاین دریافت کنید.
    •    در قفل درب هوشمند شیشه سکوریت به طور هم‌زمان می‌توان از چند روش امنیتی تشخیص هویت مانند اثر انگشت، کارت یا رمز عبور استفاده کرد.
    •    این قفل مجهز به فناوری وای‌فای، این امکان را برای شما فراهم کرده که از راه دور قفل را کنترل کرده و چنانچه تلاش برای ورود غیرمجاز اتفاق بیفتد، شما به‌آسانی از طریق گوشی هوشمند، اخطار دریافت کنید.
    •    با خرید قفل الکترونیکی شیشه سکوریت و نصب آن می‌توانید دسترسی چندکاربره ایجاد کرده یا ورود افراد را محدود کنید.
    •    قفل‌های مخصوص درب سکوریت از جنس بسیار با کیفیت و فلزات سختی ساخته شده‌اند و در برابر ضربه، سوراخ‌کاری، اره‌کاری و مواردی این چنینی به‌شدت مقاوم هستند.

    انواع قفل درب هوشمند شیشه سکوریت کدام‌اند؟

    به طور کلی تفاوت قفل شیشه سکوریت با سایر قفل‌های هوشمند، در روش نصب آن‌ها است. از آنجایی که امکان سوراخ‌کردن و پیچ‌کردن شیشه‌های سکوریت، همانند درب‌های چوبی و آهنی وجود ندارد، پنل‌های داخلی و بیرونی قفل دیجیتالی بر روی شیشه‌های سکوریت نصب می‌شوند. این قفل‌های هوشمند، انواع مختلفی دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
    اگر به فکر ایمنی بیشتر محل کار خود هستید؛ کافی است قیمت قفل این قفل دیجیتال را در سایت بررسی کرده و از شرایط ویژه فروش آن بهره‌مند شوید.

    قفل شیشه سکوریت با رمز عبور

    این نوع قفل‌ها از یک پنل کلیدی یا لمسی حاوی اعداد یا حروف استفاده کرده که برای ورود باید یک رمز عبور چندین رقمی را وارد کنید.

    قفل ضد سرقت شیشه سکوریت

    قفل‌های هوشمند ضد سرقت درب‌های شیشه سکوریت، به یک فناوری امنیتی مجهز بوده که در صورت تلاش برای ورود غیرمجاز یا همچنین ضربه‌زدن به قفل، آلارم هشدار دستگاه به صدا در می‌آید.

    قفل اثر انگشتی شیشه سکوریت

    در این مدل قفل، از سنسور پیشرفته 360 درجه برای اسکن تا حدود 100 اثر انگشت مختلف استفاده می‌کنند. در واقع فقط افراد مجاز و از قبل تعریف شده در سیستم می‌توانند با اسکن اثر انگشت خود از چنین درب‌هایی عبور کنند.

    قفل کارتی شیشه سکوریت

    قفل‌های هوشمند کارتی شیشه سکوریت، از فناوری شناسایی کارت‌های RFID یا Key Tag کمک گرفته و قابلیت شناسایی تا 500 عدد کارت را دارند. برای عبور از درب‌های مجهز به چنین قفل‌هایی، کاربر باید کارت خود را نزدیک قفل گرفته تا درب باز شود.

    قفل دیجیتال شیشه سکوریت مجهز به سیستم تابع خیالی

    در چنین قفل‌هایی برای امنیت بیشتر از یک فناوری خاص به نام تابع خیالی استفاده می‌کنند. در این صورت شما می‌توانید قبل یا بعد از رمز اصلی خود، چندین عدد مختلف را وارد کنید تا کسی رمز عبور شما را متوجه نشود.

    قفل درب سکوریت هوشمند ترکیبی

    این نوع قفل‌ها، به‌صورت هم‌زمان از چندین روش مختلف برای احراز هویت کاربر استفاده می‌کنند. به عنوان مثال افراد برای ورود باید ابتدا رمز عبور خود را وارد کرده؛ سپس نیز کارت را برای شناسایی در کنار دستگاه قرار دهند.

    قیمت انواع قفل درب شیشه سکوریت چقدر است؟

    همان‌طور که به آن اشاره کردیم؛ انواع مختلفی از قفل‌های هوشمند برای درب‌های شیشه سکوریت طراحی و تولید شده‌اند. در واقع هر کدام از این محصولات ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار کاربردی مختلفی دارند که پاسخگوی نیاز مشتریان خواهند بود. از طرفی در ساخت قفل شیشه سکوریت برای استحکام بیشتر از فلزات مقاومی همچون استیل، آلومینیوم و حتی کروم استفاده می‌کنند. هر کدام از این خصوصیات به‌تنهایی می‌تواند در قیمت قفل درب هوشمند شیشه سکوریت تأثیرگذار باشد.
    در حالت کلی سیستم‌های امنیتی به کار رفته در قفل باعث تغییر قیمت آن خواهد شد؛ به عنوان مثال قیمت قفل کارتی شیشه سکوریت با قیمت قفل اثر انگشتی شیشه سکوریت که از فناوری پیشرفته‌تری برای تشخیص هویت استفاده می‌کند، بسیار متفاوت خواهد بود. در واقع به دلیل تنوع بالای قفل‌های هوشمند و ویژگی‌های فنی و امنیتی بسیار متنوع آن‌ها، همچنین رنگ‌ها، طرح‌ها و برند‌های تولید‌کننده متفاوت و در نهایت نوسانات نرخ ارز، پیشنهاد می‌شود قیمت‌های به‌روز و شرایط فروش قفل دیجیتال شیشه سکوریت را در سایت بررسی کرده یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

    فروش قفل ضد سرقت شیشه سکوریت با بهترین قیمت و شرایط ویژه

    به طور کلی ایجاد امنیت و حفاظت عالی و بدون نقص برای فروشگاه‌ها و مغازه‌ها حرف اول را در هر کسب‌وکاری می‌زند. قفل دیجیتال شیشه سکوریت، یک قفل امنیتی فوق‌العاده کاربردی بوده که از ورود افراد غیرمجاز به فضای کاری شما جلوگیری می‌کند. از این رو با توجه به اینکه بسیاری از درب‌های ورودی مراکز تجاری، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها شیشه‌ای هستند؛ بهترین گزینه برای ایمنی بیشتر را می‌توان قفل ضد سرقت شیشه سکوریت دانست.
    انواع مختلفی از قفل‌های هوشمند با کارایی‌های متفاوت برای شیشه‌های سکوریت طراحی و تولید شده‌اند که هر کدام از نظر عواملی همچون برند، سطح امنیت، روش تشخیص هویت و قیمت با هم تفاوت‌هایی دارند. از همین رو برای خرید قفل الکترونیکی شیشه سکوریت، باید متناسب با میزان بودجه و کاربری موردنیازتان گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید. فروشگاه اسمارت پس، عرضه‌کننده انواع قفل‌های ضد سرقت شیشه سکوریت از بهترین برند‌های دنیا است. این مجموعه با بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای خود اقدام به فروش قفل شیشه سکوریت در سراسر کشور کرده است. شما علاوه بر بهره‌مندی از بهترین قیمت قفل کارتی شیشه سکوریت، می‌توانید از خدمات نصب و پشتیبانی این شرکت نیز بهره‌مند شوید.