0
محتویات سبد خرید

خرید قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال

آیا با کاربرد قفل لمسی درب آشنا هستید؟ قیمت دستگیره درب رمز دار چقدر است؟ در سال‌های اخیر، دنیا به فناوری هوشمند روی آورده تا اداره خانه و سبک زندگی ما را کمی راحت‌تر کند. در واقع تکنولوژی هوشمند، اخیراً راه خود را به طیف گسترده‌ای از محصولات حفاظتی باز کرده است؛ در این بین دستگیره الکترونیکی و قفل هوشمند از جدیدترین لوازم جانبی ضروری برای درب‌های ورودی هستند که با فناوری نوین ترکیب شده و کار را برای انسان آسان‌تر خواهند کرد.

  • توضیحات تکمیلی
  • ممکن است برای شما هم پیش‌آمده که در حین سفر یا در زمان خرید از فروشگاه، ناگهان به این فکر بیفتید که آیا در را قفل کرده‌اید یا نه؟ در واقع یکی از کاربرد‌های قفل هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که با یک برنامه از راه دور بررسی کنید که آیا درب قفل است یا خیر؟ اگر قصد هوشمند کردن خانه خود را داشته و به دنبال خرید قفل دیجیتال یا دستگیره هوشمند باشید، شاید برای شما کمی گیج‌کننده و دشوار شود که چه نوع قفل و دستگیره‌ای را انتخاب کنید؟ به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این متن شما را با انواع قفل و دستگیره الکترونیکی و کاربرد آن‌ها آشنا کنیم؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

    همه آنچه که باید در مورد خرید قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال بدانید!

    قفل هوشمند چیست؟

    قفل هوشمند (smart door lock) در واقع ابزاری مدرن است که در سال‌های اخیر برای درب ورودی منازل، هتل‌ها، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و... استفاده می‌شود. قفل درب رمزی با کمک فناوری‌هایی همچون مادون‌قرمز، بلوتوث و وای‌فای به کاربران اجازه کنترل از راه دور و بدون نیاز به کلید درب را می‌دهد؛ البته در برخی از مدل‌های مدرن‌تر می‌توانید توسط گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و ساعت‌های هوشمند، کنترل درب ورودی را به‌آسانی به دست بگیرید.
    همچنین توسط دستور‌های صوتی درب را باز کرده یا از طریق ایمیل و پیامک، هشدار‌های دست‌کاری درب را دریافت کنید؛ البته در مقابل این امکانات بی‌نظیر باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت قفل درب اثر انگشتی، نسبت به قفل‌های معمولی، گران‌تر خواهد بود.


    قیمت قفل دیجیتال چقدر است؟

    قطعاً یکی از عوامل مهمی که زمان خرید قفل هوشمند به آن توجه می‌شود، قیمت آن خواهد بود. در واقع پس از بررسی کارایی، ویژگی‌ها و کیفیت قفل‌های دیجیتالی، باید هزینه‌ای که برای این محصولات می‌پردازید را در نظر گرفته تا خرید مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی داشته باشید.
    به‌عنوان مثال، برای ارزیابی دقیق هزینه پرداختی، باید قیمت قفل الکترونیکی را با قیمت قفل لمسی درب یا سایر محصولات مقایسه کرده و در محدوده بودجه موردنظرتان خرید کنید؛ البته همان‌طور که می‌دانید هر چقدر این محصولات ویژگی‌های خاص و منحصر به فردتری داشته باشند، گران‌تر هستند. در این بین می‌توان گفت قیمت قفل درب اثر انگشتی به علت خصوصیات امنیتی دقیق‌تر، بیشتر از قفل‌های کارتی خواهد بود.
    شاید در نگاه اول قیمت قفل درب رمزی نسبت به قفل و دستگیره‌های معمولی بسیار گران‌تر باشد؛ اما در مقابل، ایمنی و حفاظت خیلی بهتری را برای خانه یا محل کار ایجاد کرده و خیالتان راحت‌تر است. در واقع می‌توان به این موضوع اشاره کرد که قیمت قفل و دستگیره اثر انگشتی درب در مقایسه با خسارات و هزینه‌های جبران‌ناپذیر سرقت و دزدی، بسیار ناچیز خواهد بود. البته هزینه پرداختی بابت قفل‌های هوشمند به عوامل مختلفی همچون برند شرکت سازنده، کیفیت ساخت، ویژگی‌های محصول، نوع سیستم تشخیص هویت و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. از این رو برای اطلاع دقیق از قیمت قفل هوشمند و شرایط فروش دستگیره لمسی درب با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

    قیمت قفل دیجیتال چقدر است

     
    انواع قفل الکترونیکی کدام‌اند؟

    به طور کلی انواع قفل‌های دیجیتالی بر اساس نوع سیستم تشخیص هویت در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار گرفته که در تعیین قیمت قفل دیجیتال نیز نقش دارد. اگر قصد ارتقای ایمنی خانه یا محل کار خود را دارید کافی است قیمت قفل الکترونیکی و دستگیره اثر انگشتی درب را در سایت بررسی کرده و از شرایط ویژه فروش قفل لمسی درب و انواع دستگیره هوشمند بهره‌مند شوید.
    در ادامه انواع این محصولات را بیشتر بررسی می‌کنیم.


    قفل درب اثر انگشتی یا بیومتریک

    قفل و دستگیره اثر انگشتی درب از سنسور هوشمند برای تشخیص علائم روی اثر انگشت هر فرد استفاده کرده و یکی از ایمن‌ترین قفل‌های موجود در بازار به شمار می‌رود.


    قفل دیجیتال بی‌سیم

    این نوع قفل الکترونیکی از فناوری اتصال به شبکه وای‌فای استفاده کرده و شما به‌ صورت آنلاین می‌توانید قفل را باز یا بسته کنید. در واقع با کمک نرم ‌افزار قفل و یک گوشی هوشمند از فاصله بسیار دور هم کنترل درب در دستان شما قرار گرفته است.


    قفل درب رمزی

    یکی از پرطرف‌دارترین و ساده‌ترین محصولات موجود در بازار، قفل الکترونیکی و دستگیره درب رمز دار محسوب می‌شود. در این نوع قفل‌ها با تعیین یک پین کد شامل اعداد یا حروف، می‌توانید درب را باز کنید.


    قفل کارتی (RFID)

    یکی از متداول‌ترین و کاربردی‌ترین قفل‌های هوشمند را می‌توان قفل کارتی دانست. این نوع قفل‌ها، بیشتر در اماکن عمومی همچون هتل‌ها، شرکت‌ها یا مراکز تجاری به کار می‌روند. در واقع شما برای باز کردن درب به یک کارت امنیتی به جای کلید نیاز دارید.


    قفل‌های ترکیبی

    این نوع قفل‌های دیجیتالی از ترکیب چند سیستم مختلف مانند رمز عبور، وای‌فای و نرم‌افزار، سنسور اثر انگشت و در نهایت کلید برای باز کردن درب استفاده می‌کنند. از این رو گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال تأمین امنیت بیشتر برای خانه یا محل کار خود هستند.
     

    انواع قفل الکترونیکی کدام‌اند؟


    دستگیره هوشمند چیست؟

    دستگیره درب هوشمند (Smart door handle)، از روش‌های بسیار مدرن و مبتنی بر فناوری مانند اثر انگشت، پین کد، کارت، بلوتوث، وای‌فای و... برای دسترسی ایمن و راحت به درب ورودی استفاده می‌کند. در هر یک از این تکنیک‌ها، اطلاعات به‌صورت کد‌های رمزگذاری شده در حافظه سیستم ذخیره شده و در هنگام ورود برای تشخیص هویت کاربر به کار می‌رود.
    به این نکته توجه داشته باشید که شما می‌توانید از ترکیب تمام روش‌های حفاظتی یا حتی یکی از آن‌ها بر روی دستگیره الکترونیکی استفاده کرده و دسترسی افراد را محدود کنید. دستگیره دیجیتال، برای درب ورودی خانه‌ها، آپارتمان‌ها، شرکت‌ها، ادارات، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و... با هدف افزایش ضریب ایمنی به کار می‌رود.

     

    قیمت دستگیره دیجیتال چقدر است؟

    دستگیره هوشمند با هدف ایجاد حفاظت بهتر از مکان‌های خصوصی و ایجاد آسایش و آرامش بیشتر طراحی شده است. این محصول بر روی درب ورودی نصب شده و با استفاده از فناوری پیشرفته خود دسترسی و تردد افراد را کنترل می‌کند. به طور کلی دستگیره‌های دیجیتالی از ویژگی‌های فنی و امنیتی مختلفی برای حافظت کمک می‌گیرند که هر کدام از این خصوصیات، در قیمت دستگیره الکترونیکی تأثیرگذار خواهد بود.
    به‌عنوان مثال قیمت دستگیره درب رمز دار که از فناوری ورود رمز عبور کمک گرفته نسبت به قیمت دستگیره اثر انگشتی درب که از سنسور پیشرفته‌تری برخوردار است، ارزان‌تر خواهد بود. در نهایت عواملی همچون نرخ روز ارز، برند تولید‌کننده محصول، کیفیت و کارایی، ویژگی‌ها و موارد دیگر در قیمت دستگیره هوشمند دخیل هستند؛ از این رو برای دریافت قیمت دقیق و هزینه‌ای متناسب با بودجه خود از کارشناسان ما مشورت بگیرید.
     

    قیمت دستگیره دیجیتال چقدر است


    فروش قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال با بهترین قیمت و شرایط ویژه

    همان‌طور که به آن اشاره شد؛ فناوری در سال‌های اخیر با هدف افزایش ضریب ایمنی به کمک قفل‌ها و دستگیره‌های درب‌ها آمده است. در واقع فروش قفل دیجیتال یا فروش دستگیره درب رمز دار، قبلاً با هدف ارائه به هتل‌ها انجام می‌شد؛ اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، طیف گسترده‌ای از قفل‌های رمزدار همچون قفل الکترونیکی کارتی، رمزی، اثر انگشتی و تشخیص چهره تولید شده که علاوه بر هتل‌ها، خانه‌ها، شرکت‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ نیز از این محصولات استفاده می‌کنند.
    به طور کلی قفل‌های الکترونیکی از نظر عواملی مانند برند، طرح، سطح امنیت و قیمت با هم متفاوت هستند. از این رو هنگام خرید قفل درب رمزی یا دستگیره درب رمز دار باید گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. فروشگاه اسمارت پس، عرضه‌کننده انواع دستگیره‌ها و قفل‌های هوشمند از بهترین برند‌های دنیا است. این مجموعه با بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای خود اقدام به فروش دستگیره اثر انگشتی درب و فروش قفل لمسی درب در سراسر کشور کرده است. شما علاوه بر بهره‌مندی از بهترین قیمت قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال می‌توانید از خدمات نصب و پشتیبانی این شرکت نیز بهره‌مند شوید.